003 Kampanja: Boštjan Napotnik

Ne zamudite novega dela Kampanje! Naročite se na obvestilo po e-pošti!

Z Boštjanom Napotnikom, kreativnim direktorjem v agenciji Futura DDB, nam je uspelo ne govoriti o njegovih s kulinariko povezanih talentih, temveč o marketingu in oglaševanju.

Razložil je, kako sta recesija in (spletno) komuniciranje ena-na-ena spremenila marketinške aktivnosti pa tudi napovedal, da zlatih devetdesetih z velikimi oglaševalskimi proračuni kmalu ni na vidiku.

Napo ocenjuje, da imamo pri nas danes samo enega oglaševalskega zvezdnika, in da je delo v agencijah danes manj seksi kot ‘coworkanje in startupanje’.

Seveda pa ni šlo brez komentarja na kampanjo Razumemo piščance Perutnine Ptuj, ki je nastala v njihovi agenciji.


Spremljajte:

Join the discussion

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Podcast Državljan D

Naročite se na podcast Državljan D!