Ne zamudite novega dela Kampanje! Naročite se na obvestilo po e-pošti!
Z Matjažem Klipšteterjem, direktorjem agencije Taktik, dolgoletnim poslovnim svetovalcem, smo se pogovarjali o njegovem življenju v mariborskem dopisništvu časopisa Dnevnik, za katerega je pisal njegov oče. Pojasnil je, kako je nastajala kultna humoristična radijska oddaja Hvala bogu, da je konec vikenda in kako gleda na humor v odnosih z javnostmi.
Dobrega piarovca po njegovem mnenju ne naredi formalna izobrazba, saj ne prinaša uporabnosti in diplomantom vidno manjka praksa. Frustracija piarovca pa je, da je težko javno imeti svoje mnenje, zato ga on raje zadrži za svoj krog prijateljev. Prepričan je, da hitrost odgovora novinarju ne sme biti bolj pomembna od vsebine odgovora.
Poslušajte in preberite:
- Hvala bogu, da je konec vikenda, The best of 1990
- Wired.com – Google sends reporter gif instead no comment
Spremljajte:
- Twitter profil agencije Taktik: https://twitter.com/taktikPR
- Facebook stran agencije Taktik: https://www.facebook.com/agencijataktik
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS