Ne zamudite novega dela Kampanje! Naročite se na obvestilo po e-pošti!
S Petro Juvančič, direktorico službe za odnose z javnostmi pri Vzajemni, se v prvi epizodi podcasta Kampanja malo pogovarjamo o odnosih z javnostmi in marketingu, veliko pa o našem zdravstvenem sistemu.
Petra pravi, da je kriza dobro vplivala na marketing in odnose z javnostmi, saj se sedaj dela še bolj strateško in z javno zastavljenimi cilji. Razkriva svoj pogled na prehod iz novinarstva v odnose z javnostmi, pa tudi kakšne vrline in lastnosti mora imeti dober piarovec.
Dotaknili smo se tudi najboljšega javnega zdravstvenega sistema na naši celini in zakaj ni dobro, da s tako pomembnim stebrom družbe upravlja politika. Izvedeli boste še, ali se kaj premika (na boljše) v našem javnem zdravstvu in kako se premikajo slovenski vlaki.
Spremljajte:
- Twitter profil Vzajemne
- Facebook stran Vzajemne
O podcastu:
V Kampanji boste izvedeli, kako se vrti kolesje marketinga in odnosov z javnostmi.
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS